مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-23اجتماعي

لزوم آغاز آموزش حضوری دانش آموزان/ اولیا خودشان اولین ناظر باشند


از امروز همه دانش آموزان باید مراجعه حضوری به مدارس داشته باشند و آموزش های حضوری را دیگر به صورت مجازی دریافت نخواهند کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: از امروز همه دانش آموزان باید مراجعه حضوری به مدارس داشته باشند و آموزش های حضوری را دیگر به صورت مجازی دریافت نخواهند کرد.

محمد رحمتی، با بیان اینکه از ابتدای مهر آموزش حضوری دانش آموزان را به تدریج آغاز کردیم، گفت: از آذر در همه مقاطع تحصیلی ما آموزش حضوری جریان دارد و با حمایت اولیا و تلاش همکاران آموزش و پرورش و اهتمام دانش آموزان موفق به برگزاری حضوری امتحانات داخلی و نهایی تا پایان دی شدیم.

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات به صورت حضوری، افزود: ستاد ملی کرونا بر توسعه آموزش حضوری تاکید دارد و لذا تداوم و استمرار آموزش حضوری را از ابتدای بهمن آغاز کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، با بیان اینکه از آذر آموزش ترکیبی شامل حضوری و مجازی در همه مقاطع تحصیلی ادامه داشت، بیان کرد: برخی دروس حضوری و برخی مجازی آموزش داده می شود و دانش آموزان براساس تقسیم بندب ساعت، روزهای مشخص هفته در مدرسه آموزش حضوری دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آغاز آموزش حضوری دانش آموزان/ اولیا خودشان اولین ناظر باشند

لزوم آغاز آموزش حضوری دانش آموزان/ اولیا خودشان اولین ناظر باشند